داستان های عشقی

عشق یعنی باتمام وجود بهش بگی دوست دارم ولی اون بهت بخنده

 از یک عاشق شکست خورده پرسیدم:

 

بزرگ ترین اشتباه؟ گفت عاشق شدن

گفتم بزرگ ترین شکست؟ گفت شکست عشق

گفتم بزرگترین درد؟ گفت از چشم معشوق افتادن

گفتم بزرگترین غصه؟ گفت یک روز چشم های معشوق رو ندیدن

گفتم بزرگترین ماتم؟ گفت در عزای معشوق نشستن

گفتم قشنگ ترین عشق؟ گفت شیرین و فرهاد

گفتم زیبا ترین لحظه؟  گفت در کنار معشوق بودن

گفتم بزرگترین رویا؟ گفت به معشوق رسیدن

پرسیدم بزرگترین ارزوت؟ اشک تو چشماش حلقه زدو با نگاهی سرد گفت:

 

                                ***(( مرگ))***

+نوشته شده در سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,ساعت12:25توسط محسن فضل الهی | |

 اگر چشم‌ها مدخل روح باشه، می‌شه گفت که لب هم راهرو ذهنه. مــا افکار خودمون رو با یه لبخند انتقال می‌ديم، محبت رو در کلمـات و رفتارهامون نشون مي‌ديم و علائق خودمون‌رو با بوسيدن ابراز می‌كنيم. يه بوسه مفهوم عمیقی داره که بیانش خيلي ساده نيست. نـویسنده‌ي کتاب "عشق و رابـطه جنسی" دکتــر جان فری مـعتقده: "بوسیدن هنر است و نشان دهنده‌  یک نوع بیان فردی و کاملاً شخصی از عشق و محبت می‌باشد." بوسه زمانی ایجاد می‌شه که دو طرف برای اولین بار به هم نزدیک می‌شن، پس کاملاً طبیعیه که دو طرف کمی مضطرب و عصبی بشن.

زمانی‌که احساس می‌کنین دلتون مي‌خواد كسي رو كه دوست دارين ببوسین، این کاررو انجام بدين، لازم نیست حتماً صبر کنین تا بهتر بشناسینش، ببوسیدش و به مرور زمان می‌تونید بهتر بشناسیدش. 
پروفسور وان بیرنت رئیس بخش مردم شناسی دانشگاه تکزاس عقيده داره: "اولین بوسه‌ي عاشقانه برمی‌گرده به 1500 سال قبل از میلاد مسیح در هند. قبل از اون زمان هیچ مدرک دیگه‌اي دال بر وجود بوسه‌های عاشقانه وجود نداشت. همه این نتایج از روی لو‌ های گلی، نقاشی روی دیواره‌های غارها و یا نوشته‌های روی پوست حیوانات بدست اومده. بیرنت معتقده که تماس نزدیک و فشار بینی ها به همديگه از همون 1500 سال قبل از میلاد مسیح مرسوم بوده. 



**بقيه‌ي مطلب در ادامه‌ي مطلب*


ادامه مطلب

+نوشته شده در سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,ساعت11:53توسط محسن فضل الهی | |

تا به حال همیشه در صفحات زنان به آن‌ها می‌گفتیم که با همسرشان چگونه برخورد کنند، چگونه مشکلات‌شان را حل کنند، چگونه رفتارهای‌شان را مدیریت کنند و…. ولی آقایان نیز به چنین توصیه‌هایی احتیاج دارند به‌خصوص آقایانی که به رضایت و خوشحالی همسرشان اهمیت می‌دهند و به‌دنبال راه‌هایی برای بهتر کردن زندگی‌شان هستند آن‌ها می‌دانند…

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌


ادامه مطلب

+نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,ساعت14:47توسط محسن فضل الهی | |